הרצאה
1984: השנה שניבאה את עתיד הגיימינג
ד"ר רז גרינברג
דווקא בשנת 1984, שנה לאחר "ההתרסקות הגדולה" של תעשיית משחקי הווידאו, כשעתידו של כל תחום הגיימינג נראה קודר, יצאו משחקים איקוניים רבים שעיצבו והגדירו מחדש את התחום. משחקים כמו "שבע ערים של זהב", "Elite", "קראטקה" ורבים אחרים המציאו ז'אנרים והשפיעו על תעשיית הגיימינג: הם בראו עולמות וירטואליים, הפעילו את הדמויות, ושילבו רעיונות חדשים – בין היתר מתחום המדע הבדיוני. הצטרפו למסע אל אחת השנים החשובות ביותר בתולדות הגיימינג.
על המרצה: חוקר אנימציה, מרצה באוניברסיטת תל אביב ובמכללת סמי שמעון. מתמקד במחקריו בשנים האחרונות בתחום הגיימינג.
נותרו 158 כרטיסים