מפגש
יום ושעה יום חמישי 25/4 13:00 - 14:00
סוג ארוע מפגש
מרצים רותם ברוכין, יעל פורמן וקרן לנדסמן
מיקום חוצות
תגיות חינם, יצירה ישראלית, כתיבה, מדע בדיוני, מפגשים, ספרות, פנטזיה, קהילה, שומרי הערים, תרבות החובבים
המתחם הקהילתי מארח: מפגשים עם סופרות וסופרים – 3
רותם ברוכין, יעל פורמן וקרן לנדסמן

*שימו לב – עקב עומס החום האירוע עבר לעירוני לקומה השנייה מעל חדר הסדנאות*

שלוש אושיות של קהילת חובבי המדע הבדיוני והפנטזיה מגיעות למתחם הקהילתי של כנס עולמות: הן כתבו סיפורים בפורומים, המשיכו ל"היה יהיה", אתר האגודה, "בלי פאניקה" ו"חלומות באספמיה" וגדלו עם הקהילה. בואו לפגוש את קרן (דוקטור קרן, בשבילכן) לנדסמן, רותם (של האבדון!) ברוכין, ויעל (זהירות, קורונה!) פורמן פנים אל פנים. כאן תוכלו לשוחח איתן אחת על אחת, ביחד או לחוד, להחתים אותן על ספריהן, לדבר, להכיר ולהתפנגרל.
האירוע הוא חלק מסדרה של שלושה מפגשים שיתקיימו במהלך הכנס במתחם הקהילתי עם סופרות וסופרים שצמחו כאן אצלנו בקהילה. בואו לפגוש, לשאול, להחתים ולפטפט. הכניסה חופשית – אין צורך בכרטיס.
רותם ברוכין: תסריטאית, מחזאית וסופרת זוכת פרס גפן. מחברת הספר "שומרי הערים", שזכה בפרס גפן לספר המקור הטוב ביותר לשנת 2023.
יעל פורמן: סופרת מדע בדיוני ופנטזיה. מחברת "ילדי בית הזכוכית": ספר מדע בדיוני לילדים ונוער על אנשים עם סנפירים שחיים במים, ו"קרעי עולם": ספר פנטזיה על שני נערים שמשחק המציאות המדומה שיצרו משתבש. השלישי בדרך.
ד"ר קרן לנדסמן: אמא, סופרת ורופאה. חברת עמותת "מדעת" לקידום בריאות הציבור ומנחת הפודקאסט "עתיד מתמשך" עם אהוד מימון. מחברת ספר הפנטזיה האורבנית "לב המעגל" ואוסף הסיפורים "שמים שבורים".

אירוע ללא צורך בכרטיס
המכירה סגורה
נגישות